Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SLOVENIJA

Splošni pogoji Spletne trgovine galini.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S spletno trgovino galini.si upravlja podjetje Ambio d.o.o., Savska cesta 10, 1000 Ljubljana.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se registrirate kot uporabnik, ali pa se odločite za hitri nakup brez registracije. Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata ter povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo ali s hitrim nakupom obiskovalec, ki je starejši od 16 let, postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

1. POSTOPEK NAKUPA

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na levi strani imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.
Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono ''v košarico''. Zgoraj desno v KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če z miško kliknete na gumb KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in ostali koraki nakupa.

KORAKI PROCESA NAKUPA:

KOŠARICA: tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov. Za izračun skupnega zneska pritisnite gumb ''posodobi količine''. V tem koraku se tudi odločite, ali želite izdelke kupiti kot darilo ali ne.

Kliknete gumb Na 2. Korak: PLAČILO. Če ste že prijavljeni, s svojim profilom izberete način plačila, sicer se morate pred tem registrirati oziroma prijaviti.

PODATKI O PLAČILU: Če ste že registrirani in že imate uporabniško ime in geslo, izberite gumb Prijavite se, če se želite registrirati, izberite gumb Registrirajte se, če želite opraviti hitri nakup brez pridobotve uporabniškega imena in gesla, izberite gumb Hitri nakup. Vnesite oziroma preverite svoje podatke in izberite način plačila.

Kliknete gumb Na 3. Korak: DOSTAVA.

PODATKI O DOSTAVI: Vpišite podatke za dostavo.

Kliknite gumb Na 4. Korak: PREGLED.

PREGLED NAROČILA: Še enkrat preverite količine naročenega blaga, podatke plačnika in dostave.

Kliknite gumb Na 5. Korak: NAROČILO. Navigacija vas glede na izbran način plačila preusmeri na stran, kjer izvedete plačilo.

VAŠ RAČUN: Nakup je potrjen. Izpiše se vam vaša številka naročila. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-poštni naslov.

2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- PLAČILO Z DEBITNO OZ. KREDITNO KARTICO: Omogočamo plačila s karticami Maestro, Activa, Mastercard, Visa, Diners;

- Plačilo preko PayPal spletnega sistema;

- Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika AMBIO d.o.o., Savska cesta 10, 1000 Ljubljana, odprt pri SKB d.d., IBAN SI56 0316 0100 1505 767, SWIFT/BIC: SKBASI2X.

Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

- Plačilo po povzetju. V primeru dostave z GLS lahko GLS-ovemu kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. 

3. CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletni trgovini galini.si pogosto ažurira in spreminja. Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili kar se da ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo spletnega naročila se kupec zavezuje k plačilu.

AKCIJE-POPUSTI
Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
 

4. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, elektronski ali navadni naslov ipd.. Ponudnik ne zbira vaših osebnih podatkov, razen, kadar mu vi to omogočite oz. v to privolite, tj. ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Ponudnik bo uporabil vaše osebne podatke zaradi izpolnitve sklenjenih pogodb oziroma vaših naročil, zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami in za namen neposrednega trženja. Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretji stranki, kamor ne spadajo pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov, ki so: KABI d.o.o., Pri mostiščarjih 13,1000 Ljubljana in EP1C d.o.o., Tržaška cesta 266, 1000 Ljubljana.
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke (ime, naslov in e-poštni naslov). Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil na katere se niste prijavili. Kadar koli se lahko odjavite od naših e-sporočil, in sicer na info@galini.si. Če se spremenijo vaši osebni podatki, vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov info@galini.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

5. NAROČANJE

ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojtfem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za blago, osebne podatke in transakcijski račun, če kupec želi prejeti vrnjeno plačilo na svoj TRR.
Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu na naslov: Ambio d.o.o., Savska cesta 10, 1000 Ljubljana, s pripisom Spletna prodaja.
Stroški pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca. Kupec blago vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Ponudnik skladno s 43d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Obrazec za za odstop od pogodbe najdete tukaj.

6. DOSTAVA

Blago pošiljamo prek podjetja GLS. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Pri artiklih, kjer bodo roki dostave daljši, kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dobave obveščen.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati, (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti ...) podaljša.
Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 50 €. Strošek dostave ob nakupu do 50 € je 3,99 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu. Pri nakupu nad 50 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI.  
 

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

KOLIČINSKA REKLAMACIJA

V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti trgovino galini.si na elektronski naslov info@galini.si  V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 8 dneh po prejetem obvestilu naknadno pošlje izdelek oziroma se vrne sorazmerna kupnina.

NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti trgovino galini.si na elektronski naslov info@galini.si in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina galini.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh od prejetega obvestila izdelek zamenja oziroma, če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrne kupnino. 

REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti GLS in trgovino galini.si na elektronski naslov info@galini.si  in priložiti izpolnjen reklamacijski obrazec. Dolžnost kupca je, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga. Na podlagi ustreznega obvestila galini.si kupcu v najkrajšem možnem času in najkasneje v 8 dneh zamenja izdelek oziroma vrne kupnino.

REKLAMACIJA SKLICUJOČA NA STVARNE NAPAKE
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik mora o napaki prodajalca obvestiti preko elektronskega naslova info@galini.si  in izpolniti reklamacijski obrazec, v katerem poda natančen opis napake. Potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.
Izdelek z napako skupaj z reklamacijskih obrazcem vrnite na naslov Ambio d.o.o. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam bomo vrnili kupnino. galini.si si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo če ugotovimo, da je neuporabnost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.

Obrazec za reklamacijo najdete tukaj.

8. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.
Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.
Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

9. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

10. PODATKI O PODJETJU

AMBIO, d.o.o.
Savska cesta 10
1000 LJUBLJANA
Tel: 031 428 801
Mail: info@galini.si

Matična številka: 83557822
IBAN SI56 0316 0100 1505 767
ID št. za DDV: SI8870926000

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!